.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تمدن از امنيتي کردن فضاي كشور

مرتضي تمدن در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اقدامات استانداري براي حفظ امنيت در انتخابات اظهار كرد: الان هيچ گونه بحث امنيتي در خصوص انتخابات وجود ندارد و دليلي ندارد فضاي عادي و آرام جامعه را امنيتي كنيم، اما در راستاي امنيت و پاسداري از راي مردم در زمان انتخابات اطلاع‌رساني مي‌شود و ساز و كارهاي لازم در اين ارتباط انديشيده شده است.

تمدن در ادامه در مورد مشكل صاحبان زمين‌هاي شهرك زيتون با بيان اين‌كه «در سال‌هاي گذشته به اين افراد زمين داده شد بدون اين‌كه مجوز ساخت و ساز داده شود» گفت: در واقع اين افراد مالك زمين هستند ولي پروانه ساخت به آن‌ها داده نمي‌شود و لذا در تلاشيم كه در ارتباط با اين موضوع فكري كنيم و تركيبي از سازمان‌ها و مسوولان مربوطه بايد در اين ارتباط راه حلي پيدا كنند و به نظر مي‌رسد رسيدن به يك راه حل مناسب دور از دسترس نيست.

مالكان زمين‌هاي شهرك زيتون روز پنج‌شنبه در حاشيه‌ ديدار مردمي رييس‌جمهور و اعضاي دولت با مردم تهران در وزارت كشور جمع شده و خواستار حل مشكلشان بودند.

بر اساس اين گزارش آ‌ن‌ها بيش از 25 سال پيش سند زمين‌هاي اين شهرك را دريافت كرده‌اند، ولي به علت اختلافي كه با سازمان محيط زيست وجود دارد و مخالفت اين سازمان به آن‌ها مجوز ساخت داده نمي‌شود چرا كه سازمان محيط زيست معتقد است آنجا منطقه حفاظت شده‌ است و نبايد به منطقه مسكوني تبديل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.